onsdag 15 december 2010

Idag har jag skrattat så mycket att jag grät

Idag fick jag besök utav mina två brorsöner, som hade otroligt mycket överskottsenergi (mer än vanligt), de sprang runt, svor och sa hemska saker till varandra. Som den pedagog jag är förklarade jag för dem att det inte är okej att bete sig så mot varandra, då kom minstingen på att de skulle skriva ner alla fula ord de kan på varsitt papper som de sen skulle elda upp i brasan och sen aldrig mer säga något fult.

När de var klara att kasta in de hemska lapparna i kaminen fick jag mig en skymt utav lillens papper, H E R R E G U D ! , han hade skrivit två ord; "Kiss maj äs" och "hår på snopen".
Om detta var de två fulaste ord han kände till visade det sig inte vara så farligt, men hemskt kul.
(Storebrorsans papper, som för övrigt var fullkladdat, slängde jag fort in i brasan, det var inte alls rolig att läsa)

1 kommentar: